فاطمه کوثر معرفت ناب

فاطمه کوثر معرفت ناب

قرآنی - علمی ، اخلاقی ، کلامی ، اجتماعی ، سیاسی ، فرهنگی و هنری
فاطمه کوثر معرفت ناب

فاطمه کوثر معرفت ناب

قرآنی - علمی ، اخلاقی ، کلامی ، اجتماعی ، سیاسی ، فرهنگی و هنری

آسمانیان در سیاه چال نفرت و کینه یزیدیان

قیام امام حسین علیه السلام به لحاظ ساختار و قالب و محتوی با سایر قیام ها تفاوت دارد گر چه قیام همه انبیاء و صلحا فی سیبیل الله بوده است و لکن این قیام تفاوت های زیادی با آنها دارد از این که امام حسین علیه السلام در کانون توجه ائمه علیهم السلام قرار می گیرد به خاطر ویژگی هایی است که در این قیام وجود دارد می بینیم ائمه برای امام حسین احترام ویژه قائلند یعنی فقط و فقط برای امام حسین نه فرد دیگر یعنی یک جایگاه ممتاز و ویژه. روایتی را دیشب عرض کردم این روایت را من دوباره مطرح می کنم 

http://persiandrive.com/736588

آسمانیان در باتلاق زمینیان 2

از منظر قرآن نظام آفرینش نظام ملکی ملکوتی(ظاهر - باطنی) است و اگر ما باطن را درک نکنیم ظاهر فایده ندارد این ظاهر نمودی از آن باطن است به تعبیری دیگر فیزیک و متافیزیک، لفظ و معنا، قالب و محتوا درهم تنییده است. اگر شما این حقایق عالم را مورد توجه قرار دهید از این دو حال خارج نیستند یک ظاهری دارند و یک باطنیhttp://persiandrive.com/213705

وظیفه شناسان بخوانند

وظیفه امروز ما در قبال حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مؤسس مکتب عاشورایی چیست ؟

آیا امروز وظیفه ما اقامه عزا ومولودی برای حضرت زهرا و سیاهپوشی و چراغانی کردن معابر و مساجد و تکایا است

آیا امروز وظیفه ما از فضائل ومناقب زهرا سخن گفتن است و کرامات ومقامات او کتاب نوشتن و از غم و قصه های او حکایت کردن و از فدک و ارث شکوه کردن .

آیا امروز وظیفه ما کفایت کردن به نام فاطمه و اسم گذاری دختران ما به اسم اوست و بس و به نام او به دختران فاطمه جایزه و تشویقی دادن

آیا امروز وظیفه ما این است که موسوعه بنویسم و سایت و وبلاگی به نام او طراحی کنیم ومسابقه کتاب خوانی به نام او بگذاریم تا جامعه را با نام و یاد او زنده نگهداریم

آری سؤال اصلی این است که وظیفه ما چیست و فاطمه به چه راضی است ؟

ایا با این فاطمیه ها می توان در مقابل فرهنگ سکولاری که تمامی بسترهای معرفتی ما را قبض کرده است و اندیشه سکولار بر بدنه فرهنگی ما نفوذ کرده است جلوگیری کرد .

آیا می توان با این مراسمات و مناسبات در مقابل تهاجم بی امان فرهنگ عریان گری و سکولایزه کردن افکار و اندیشه ها ایستاد ؟

امروز چرا جوانان تن به ازدواج نمی دهند .

امروز چرا بعد از سی سال گذشت از انقلاب اسلامی سخن از دین گفتن در مراکز علمی تحجر است .

چرا هنوز دختران و زنان ما از زمنینان الگو برداری می کنند .

آیا می توان با این مقدار از یاد و نام فاطمه در مقابل فرهنگ بی تفاوتی و منیت خواهی و منفعت طلبی ایستاد ؟

آیا می توان امیدوار بود روزی دانش بریده از ارزش و ارزش های بریده از دانش همراه وهمگام شوند .

آیا می توان امیدوار بود روزی حیات طیبه ای به سراغ مان آید و نظام های سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، آموزشی و ... دین مدار و فضیلت محور بر اریکه قدرت تکیه زنند .

امروز وظیفه ما چیست

بدون شک مهمترین وظیفه امروز ما ساختن انسان های تعالی یافته و ارزش مدار است انسان های هدایت یافته و متجلی به نور الهی است انسان های ولایت مدار و حقیقت محور است انسان های خداخواه و فضیلت محور است انسان های که آسایشان و آراممشان در خطر کردن و به پا خواستن است .

برای ساختن چنین انسان های در این عصر زمانه چه باید کرد به کدام مکتب اخلاقی و تربیتی باید پناه برد و کدام اندیشه و دانش را باید مقدم دانست از کجا باید شروع کرد ابزار تربیت و روش تربیت ،دانش تربیت ، ساختار تربیت و ... از کجا باید به دست آورد  .

بدون شک نیاز امروز بشر همان نیاز دیروزی است اما نیازی پیشرفته تر، عمیق تر و ضروری تر نیازی که اگر به موقع مبتنی بر اصول اساسی پاسخ داده نشود یک انفجار بزرگ در راه است که در آن جز تباهی و هلاکت انتظار دیگری نیست .

بشر امروز نیاز به خدا دارد و محتاج انسان های خدامحور است و برای خدامحوری راهی جز دست یابی به سیستم ولایی و امامتی نیست تنها راه برای دست یابی به آن بر خورداری از فرهنگ فاطمی است باید گفتمان فاطمی حاکم شود و تربیت فاطمی به عنوان یک نظام تربیتی پرتو افکن شود و ساختارهای جدید مدیریتی مبتنی بر آموزه های نورانی صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها شکل گیرد و تربیت شدگان فاطمی صدر نشین شوند و هر کسی به قدر فهم و درکش از فاطمه منصب دار شود .

وظیفه امروز ما در قبال فاطمه چیست

1.        تأسیس بنیاد فاطمه شناسی که در آن بنیاد صاحبان دانش و معرفت در مورد ابعاد مختلف زندگی زهرا سلام الله علیها به لحاظ مدیریتی ، سیاسی ، اجتماعی ، تربیتی ، آموزشی ، معنوی ، و .... تحقیق جامع نمایند و محصول پژوهش را به فرآیند آموزشی تبدیل کنند

2.        تأسیس دانشگاه فاطمی با  رسالت و وظیفه عرضه محصولات آموزشی انجام گرفته در بنیاد فاطمه شناسی برای تهیه و تدوین نظام نامه معرفتی با رویکرد تأسیس علم و دانش نوین در حوزه های مختلف روش شناسی و موضوع شناسی و مدیریتی و سیاسی و اجتماعی و آموزشی و ایجاد ساختار های جدید تربیتی و آموزشی و مدیریتی و .. و

3.        راه اندازی شبکه مدیریت پایان نامه ها در مقاطع مختلف تحصیلی در خصوص فاطمه شناسی در ابعاد مختلف آن

4.        راه اندازی سایت جهانی فاطمی برای معرفی محصولات و اقدامات انجام گرفته

5.        برگذاری جشنواره ملی فاطمه شناسی با موضوعات مختلف نقاشی ، خطاطی ، طراح وبلاگ ، بنر و پوستر و مقاله و هنر تجسمی و ....

6.        نمایشگاه ویژه در خصوص معرفی جایگاه و منزلت حضرت زهرا سلام علیها به نسل جوان .

7.        ساخت فیلم های کوتاه و بلند از زندگی سراسر نورانی او با موضوعات مختلف تربیتی ، سیاسی و اجتماعی و ...

8.        بر گزاری کرسی های ازاد اندیشی در مورد حضرت زهرا سلام الله علیها .

آسمانیان در زمین شماره 1

در طول تاریخ حوادث بزرگ تاریخی تحت تاثیر حب و بغض ها قرار گرفته است بغض ها از سویی و حب ها از سویی آن جلوه اصلی ماجرا را اجازه نداده ما مشاهده کنیم دشمنان به دشمنی واقعه را تیره و تار کردند و حقیقت عرشی را فرشی کردند و دوستان هم به خاطر دوستی و عشق و علاقه این حقیقت را مشوه و مکدر کردند و هر چه خواستند به زبان راندند و اجازه ندادند همان گونه که بوده به دست ما برسد و واقعیت تاریخی گرفتار حب و بغض تاریخ نگاران و واقع نگران شده و کشف این حقیقت که بتوانی سره را از ناسره تشخیص بدهی کار سختی است برای ملاحظه متن سخنرانی اینجا را .http://persiandrive.com/460985

 کلیک کنید